Reklama w systemie Google Ads daje nam bardzo wiele możliwości. Obok reklamy na Facebooku jest to drugi najpopularniejszy system reklamowy w Polsce w obecnym czasie. Przy wykorzystaniu systemu Google Ads możemy docierać z naszymi treściami do osób w wyszukiwarce internetowej Google, w serwisie YouTube, a także na większości serwisów internetowych, które współpracują z Google.

Możemy zatem naprawdę przebierać w różnych opcjach targetowania czy w różnych formatach reklamowych. Co najbardziej się opłaca w systemie Google Ads? Co warto wybrać, jeśli jesteśmy osobami początkującymi? Na te i inne pytania postaramy się odpowiedzieć właśnie w tym artykule.

google
fot. pixabay

Plusy reklamy w Google Ads

Największym plusem reklamy w wyszukiwarce Google jest fakt, że docieramy wtedy do osób intencją zakupową. Jeśli ktoś bowiem wpisuje określone hasło do wyszukiwarki, to znaczy że właśnie Interesuje go w tym momencie ten dany, określony temat. Jeśli tylko dobierzemy odpowiednie słowa kluczowe do naszego produktu lub do naszej usługi to możemy liczyć naprawdę na bardzo zadowalające wyniki finansowe i zdobycie wielu klientów w stosunkowo krótkim czasie. Reklama w wyszukiwarce nie jest na pewno reklamą najtańszą. Jednak dzięki niej możemy zdobyć od razu klientów, których nie będziemy musieli specjalnie przekonywać, zbijać obiekcji i mocno zachęcać do zakupu. Jeśli nasza oferta wyda mu się atrakcyjna możemy mieć od razu gotowego klienta dla naszego biznesu.

To właśnie jest Podstawowa różnica między reklamy w wyszukiwarce, arkanu na Facebooku czy w innych systemach Google. Dla przykładu reklama w sieci kontekstowej Czy w serwisie YouTube nie jest skierowana już do osób z tak mocno intencją zakupową. To Podstawowa różnica. Jednocześnie reklamy, w których intencja zakupowa jest niższa są najczęściej tańsze. Jeśli dobierzemy odpowiednie komunikaty reklamowe to również jesteśmy w stanie ubrać tutaj bardzo wiele. Wymagana jest jednak wtedy znacznie większa kreatywność i przygotowanie kampanii.

google analytics
fot. pixabay

Wady reklam w Google’u

Podstawowym minusem systemu Google a jest nieco bardziej skomplikowana obsługa niż systemu reklamowego Facebooka. Niestety początkujące osoby mogą mieć znaczne trudności z dobrym ustawieniem kampanii. kampanię, Które będą ustawione w sposób niewłaściwy mogą z kolei przynosić słabe wyniki po prostu się nie opłacać wycinek co zniechęci początkujących użytkowników do dalszego rozwoju w tym systemie.

Właśnie dlatego naszym zdaniem warto na samym początku swojej przygody z reklamowaniem się w systemie Google as wykupić profesjonalne szkolenie, których na rynku naprawdę nie brakuje. Za kilkaset złotych zyskamy sporą wiedzę, która ułatwi nam działanie. Potraktujmy zatem zakup tego kursu jako inwestycje w nasze przyszłe zyski. Kurczaki będzie szczególnie przydatny początkującym przedsiębiorcom, którzy chcieliby sami reklamować się w systemie Google a. To znacznie ułatwi im działanie.

Google Ads – czy to się opłaca?

Mimo wszystko zdecydowanie warto jest reklamować się w systemie reklamowym google.cz kujemy dzięki temu możliwość dotarcia do użytkowników, którzy są zainteresowani zakupem naszych produktów. Pod względem jakości ruchu Google zazwyczaj dowozi po prostu najlepsze rezultaty. Jedyny minus, że Ruch ten najczęściej będzie nas stosunkowo sporo kosztować. Jeśli jednak koszty to jest zwrócą nam się po zakupie produktów Czy usług to chyba warto wchodzić w tego typu inwestycje.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here